Bye bye HC

Helt sjukt idag. Jag visste det skulle bli jobbigt, det kom fanemig en tår också. Jag kommer sakna er alla underbara barn och kollegor på HC. Speciellt Markus och Annicka, fyfan, ni är bäst. Vi var ett sånt team som alltid kommer skitbra överrens och som jobbar på bra tillsammans. Vi klickade sjukt bra helt enkelt. Ni gjorde tiden på HC värd att kämpa för. Men fyfan vad jobbigt det har varit. Inte den lättaste tiden i mitt liv precis. 
Men jag kanske ska tillbaka på fredag och vara med på barnens julavslutning. Eftersom en mamma blev skitsur för jag var tvungen att sluta, dom hade planerat något till mig och dom andra anställda. Föräldrarna visste inte ens något om att jag skulle sluta, så dom hann inte säga hej då ordentligt. Känns otroligt skönt och höra att barnen och föräldrarna blev besvikna. Så hon skulle in och skälla på rektorn! haha, good enligt mig ;) Men vi får se hur det blir :) Jag kommer iallafall och hälsar på dom någon dag !

Annars har jag bara städat idag, hjälpt mamma och nu städar jag på mitt rum också! Behöver rensa lite :P haha.
Imorgon ska jag göra pepparkakor med mamma eftersom hon är ledig och jag är arbetslös ! It really sucks.



Men vi hörs
Puss


Kommentarer
Postat av: Emlan :)

Han den där eller vad jag ska kalla han för :@ han vet inte vilken underbar människa han missar att ha på sin skola så de så!!!!! <3 Nu e de nytt år och nya tag hjärtat, du e stark ( L )

2009-12-15 @ 22:26:01
Postat av: Petra

haha, du är för söt ! Yeaah, <3

2009-12-15 @ 22:29:35
URL: http://petramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0