Julavslutning med HC


Vet fan inte vad jag ska skriva, jag är så jävla förbannad just nu kan jag säga er.

Iallafall, så var jag på HC idag och hälsade på och var med på deras julavslutning. Kul och se alla igen och krama om dom allihopa ! Måste erkänna att jag redan saknat dom, och ändå har det bara gått 2 ynka dagar sen jag såg dom sist :/ Skönt och se vissa från personalen igen också, må ju säga att det finns vissa personer jag inte vill se mer och hoppas att jag aldrig får se igen heller... Det finns inga ord för såna människor som dom. Såna människor borde helt enkelt inte finnas på denna jord.
Fick reda på lite saker idag också av en viss person, vilket gjorde mig riktigt förbannad.
Jag fattar inte vad vissa människor har innanför pannbenet asså.
Hur F A N kan man sjunka så jävla lågt ? 
Du borde fan skämmas ! 
Skönt att någon är ärlig iallafall och berättar hur det la till.
Fuck you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0