Måndag


Har knappt gjort något idag mer än att först jobba och sen efter jobb stack jag och Perre och köpte massa glass som jag ska ha på fritids imorgon. Blev 4 byttor glass och 2 byttor med laktosfri glass och 3 burkar strössel ! haha :P En jävla massa alltså. Dom är hur många som helst på HC fritids. Anledningen till att dom ska få glass är för att det är min sista dag där. Ska sluta jobba där. Ska bli skönt på ett sätt, eftersom det varit så dålig kommunikation osv, men kommer kännas jävligt jobbigt med tanke på barnen. Dom är verkligen så härliga och goa allihopa, och dom kommer hela tiden och säger att dom inte vill jag ska sluta. Usch, jag hatar sånt här. Att säga hejdå är sjukt jobbigt. Jag kommer sakna dom allihopa.

Nu sitter jag och syrran och kollar Svenska hjältar på tv 4. Sjukt bra program.
Sen ska jag duscha och efter det blir det Paradise hotel.


 & jag vill utomlands, jag vill vara brun igen, jag vill göra äventyr och ha det gott!
jag vill, jag vill, jag vill!
bilden är från Grekland förra året.

Vi höres

 


Kommentarer
Postat av: Loojs

Åhh sakna grekland!

2009-12-14 @ 23:42:57
URL: http://mrsloojs.blogg.se/
Postat av: petra

jag vill utomlands !:(

2009-12-15 @ 21:20:09
URL: http://petramagnusson.blogg.se/
Postat av: Pem : )

Ta min hand och vi drar till drömmarnas land där vi mår bra där livet e som en dans, alla får en chans mitt i ingen stans vi har hittat vår plats : ) <3

2009-12-15 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0