Nova idag med Louise


Glömde blogga igår eftersom det var full rulle med att göra julgodis hela dagen :) Sen kom Louise och hämtade mig på kvällen så sov jag hos henne. Vi tyckte det blev lättare så eftersom vi varit på Nova idag, så slapp hon hämta upp mig på morgonen. Men hon fick ändå köra inom mig, för att hämta upp min syster, Louise ville vara snäll och köra henne till hennes praktik i Lund, så vi gjorde det. Körde klockan 9 för att lämna henne, haha. Nova öppnade 10, så vi var först på plats, lungt och skönt ;) Blev en massa shopping, julklappar till Emelie, julklapp till pappa, julklapp till Trane och såklart julklappar till mig själv (A) och Louise köpte såklart till sig själv hon med och till sina syskon och föräldrar!
Efter shoppingen hämtade vi upp min syster igen, för hon slutade vid halv 3. Precis när vi var färdiga ;) Sen körde Louise hem oss och lite senare började jag och Perre fixa med maten :)
Och nu sitter jag här, uttråkad som fan. Men snart är det Paradise Hotel !
Imorgon ska jag åka till HC, dom ringde idag och ville jag skulle komma och äta och ha julavslutning med dom. Dessutom väntar en present till mig från alla barnen och gissa om jag är nyfiken på vad det är ?! Ska bli kul !
Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0