Söndag


Varit och handlat nytt smink och en julklapp till älskling idag i Malmö. Stack dit med pappa, som körde, syster och storebror. Riktigt bra med saker där. 
Hoppas Linus blir glad för det jag köpt, själv tyckte jag det var svinläckert iallafall! Så det hoppas jag han också tycker :D
Efter Malmö åkte vi hemåt och sen gjorde jag och storebror maten :) Sen kom Louise och hämtade upp mig för vi skulle göra tidrapporten för lönen som tränare. Den skulle lämnas in idag och vi hade inte hunnit göra den, så vi satte oss och gjorde den tillsammans. När vi gjort det färdigt körde Louise mig hem och nu sitter jag här !
Jag är så jävla trött i huvudet idag, det är helt galet. Paradise hotel idag iallafall, gött. 

Och jag saknar min Linus, redan :( Han kom hit här igårkväll och sov här till idag. Sen tog han tåget hem när jag åkte till Malmö, för han skulle på kalas hos sin kusin. Tack för dessa 2 dagar, har varit underbart att ha dig här !
Jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0