Update

Hejsan, har inte bloggat på ett tag som ni kanske märkt !
Jag har bl.a. shoppat några dagar, varit hos älskling, varit med kompisar, planerat inför nyår, festat osv! :)
Haft en hel del för mig .
Har bland annat köpt nya skor, kavaj, massa underkläder, smycken, en ny klocka, tröjor och lite smink. Och fyfan vad jag älskar mina nya skor. Dom ska jag ha på mig på nyår :)
Lägger ut en bild på min outfit till nyår någon dag snart, min dator har kraschat som sagt, så jag kan inte lägga ut några bilder än. Pappa håller på och fixa den, så hoppas den blir bra snart !
Och angående nyår så ska vi vara hemma hos Trane och äta 3 rätters "meny" eller vad man ska kalla det. Förrätt, huvudrätt & efterrätt. Och dricka lite och umgås hela gänget. Mysigt :) Kommer bli en kanon nyår, jag känner det på mig ! 
Idag ska jag hem till Emelie och sova där. Vi ska nog hyra film eller något. Och imorgon ska vi sticka och träna spinning på Gerdahallen :D woho ! 

Men skriver mer imorgon :)
Vi hörs, ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0