Uppvisning


Uppvisningen idag gick svinbra. Satte allt perfekt på tumbling, men missade ett litet litet danssteg i vår Michael Jackson dans :D Men det syntes nog inte så mycket ändå, så det gör inget :D Småtjejerna var också jätte duktiga och gud så nervösa dom var. Kommer själv ihåg hur nervös man var när man var mindre och skulle uppvisa för första gången, men jag blir nästan lika nervös fortfarande. haha ! :)
Nu sitter jag hemma hos älskling, vi myser och tittar på Robinsson. Imorgon fyller han 19 år ! Och då ska han få några saker som jag tror han kommer bli mycket glad över. Hoppas jag iallafall :D Får se imorgon, haha.

Hade inte tid och skriva vad som hände igår för Louise och Emelie hämtade upp mig direkt efter jobb, sen stack vi hem till Louise. Där snackade vi om lite allt möjligt och sen åt vi mat. Efter det stack vi vidare till Maria, Emelies kompis :) Vi kollade på idol och åt morötter, gurka och dippa! Skit trevligt må jag säga. :D och Tove åkte ut, YES !

Men nu ska jag ge mitt hjärta lite mer uppmärksamhet :)
Så ni får ha det bra sålänge.
Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0