Full dag


Idag har det varit full rulle !
Först jobb 8-16.30, sen direkt till gymmet för ett litet möte och sedan träna. 2 timmar på gymmet är ju inte helt fel. Blev massa träning. Kommer ha mega tränignsverk imorgon :D haha. Väl efter gymmet solade jag med Louise ! Känner mig så fruktansvärt blek och tråkig nu när det är vinter. Vill ha sommar och sol !
Imorgon ska jag på fest i Malmö, med Sofie, Emma, Lisa, Louise och Emelie :) och på lördag ska jag fixa alla hjärtans dag överraskning till älskling, sen på kvällen vet jag inte än. Och på Söndag blir det mys med världens bästa älskling eftersom det är alla hjärtans dag!:) Ni glömmer inte det va ?
Aja, jag är så jävla trött i huvudet. Så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig tänkte jag.
Så vi hörs :)
Puss & kram
love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0