Mycket på gång


Har inte skrivit på ett tag precis som sist, haha ! Har ingen ork, eller snarare så tänker jag inte på att gå in här och blogga heller. Men men, ni ska iallafall få en liten update med vad jag har gjort på senaste : 

I fredes var jag med Emelie, Sofie, Lisa, Emma och Louise på någon "fest" som var riktigt tråkig. Så vi stack vidare och träffade 2 killar som Louise och Sofie pratar med. Sen åkte vi till MC donalds med dom och satt där ett tag och snackade. Sen blev det hemfärd och sova hos älskling :)

I lördes var jag med Emelie, och hon hjälpte hon mig med att göra en tårta som jag gav till Trane på Alla hjärtans dag. Jätte fin blev den :) Och på kvällen stack vi på en fest i Malmö, riktigt ball var det måste jag säga !

I söndes, på Alla hjärtans dag, var jag med älskling, vi stack in till Lund och kollade Avatar på bio. Den var jävligt grym, trodde inte alls den skulle vara bra, men fyfan. Efter bion stack vi och åt på Wrap House, mums ! En alldeles perfekt alla hjärtans dag ! Tack världens bästa älskling <3 

I måndes så gymmade jag med Ålle. haha, kul med sällskap på gymmet och framförallt tävlingar ;) Efter det stack jag hem och duschade och gjorde vid mig för att sedan sticka till Center Syd med kära syster. Hon fyller år på onsdag så hon fick välja vad hon ville ha i present :) Så det blev en skinjacka och en svart väska med nitar på ! Sten coolt.

Tisdag/Idag har jag bara tagit det lungt och solat ! Behöver bli lite brun igen :D Skulle egentligen varit med Emelie och Tobias, men jag orkade inte, är sjukt trött i huvudet :(

Och imorgon blir det gym, antagligen med Ålle igen:) ska försöka gymma varannan dag, så man ser resultat snabbare :D men innan dess ska jag på 2 möten, puh.. 

Hoppas ni är nöjda med uppdateringen änsålänge :D
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hehe du och jag hjärtat, Vad fan lägg in en bild på tårtan :O ahah den blev fan svin snygg! vi ska starta ett bageri tillsammans (A) <3<3<3

2010-02-17 @ 14:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0