Here I go again

Var ett tag sen man uppdaterade här. Men jag ska försöka bli bättre denna gången ;)

Idag har jag varit på Center Syd och handlat nya skor eftersom jag ska börja gymma nu i veckan :D dessutom passade jag på att köpa en rosa mjukisdress.
För övrigt har jag varit och gymmat 2 timmar idag :D Känns riktigt gött !
Idag är bara en sån där må-mega-toppen-dag, har fått så mycket gjort känns det som.
Efter gymmet hade jag missade samtal från förskolan där jag är vikarie på . Ringde upp och dom ville jag skulle vara vikarie imorgon och på onsdag. Så det blir jobb imorgon 9-17.45 och antagligen 6-13.00 på onsdag :D Sjukt kul och massa cash för den delen med ! Inte helt fel :)
Ikväll blir det Paradise Hotel med världens bästa syster och lite te till! :) 
Och här kommer en bild på mina nya skor :D


Vad tycker ni ?

Vill bara säga att jag och världens bästa älskling har varit tillsammans i 1 år och 8 månader idag! :)
Jag älskar dig så sjukt jävla mycket hjärtat, grattis på oss ! <3

Hoppas ni haft en bra dag annars, vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0