Självförtroende


Idag har varit en grymt bra dag !
Först jobb från 7 - 15.30. Stack hem och åt och stack sedan vidare för att vara tränare.
Det gick bra på jobb men är så sjukt trött och haft huvudvärk iprincip hela dagen.
Träningen med gymnasterna gick också bra, kändes så sjukt skönt att få så bra feedback av gymnasternas föräldrar. Jag gjorde en grym insats idag. Sjukt grym, jag är så jävla stolt över mig själv :) och feedbacken värmde, tack !
Nu sitter jag här glad som jag vet inte vad, och bara över en massa självförtroende över mig själv. Jag är duktig på detta. I am .
Imorgon blir det jobb från 7 - 15.30, sen är det hem och ringa några samtal. Efter det ska jag ta tåget till Emelie, eftersom vi ska fixa oss hos henne. Vi ska nämnligen på 20 års fest hos en kompis som heter Patrik :) Nice !

Får ångest över att jag inte hunnit skriva in mig på gymmet än ! gaah, får ta tag i det nästa vecka eller på söndag istället, för jag vill verkligen träna ! :)

Men vi hörs
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0