Dålig update


Sorry för jag är så dålig på att uppdatera.
Men de senaste dagarna har jag firat nyår, festat, varit med kompisar, kollat film osv.
Nyår blev riktigt lyckat! :D Lägger upp bilder sen när jag fått några fler.

Veckans planer:

Ikväll blir det utgång, Chilli :)
Aldrig varit där, så ska bli kul och testa något nytt uteställe !

Onsdag : Bowla med älskling och hans familj någonstans i Malmö :)

Torsdag : Spraytanna mig :D För er som inte vet så sprayar man någon sockerlösning på huden som gör att man blir brun. Ska bli kul och se hur resultatet blir.

Fredag : Utgång, Crown !

Lördag : 20 års fest för Elise i Södra Sandby :D

Söndag : Ta det lungt.

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen !
Vi hörs
Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0