Nice shit


Goddagens alla godingar !
Igår bar det av till Elises 20 års fest, riktigt kul och träffa alla igen måste jag säga. Tack så mycket för en rolig kväll allesammans ! Och hoppas du fick en bra födelsedag Elise :)

I torsdes spraytannade jag mig, vilket jag skrivit här ett antal gånger. haha. Men det blev iallafall svinbra ! Blev jätte jämn och fin färg. Är hur nöjd som helst, förutom att det blev lite fläckigt i huvudet. Blev ljusare i pannan än resten av huvudet. Dessutom har jag tappat lite färg på olika ställen i huvudet eftersom jag blivit så torr ?! Av någon konstig anledning. Tror det kan vara spraytanningen som gjort det. Aja, Emelie (tjejen som gjorde det på mig) gav mig rabatt vid nästa besök eftersom det blivit fläckigt, och så skulle det inte vara.
Det tackar man väl inte nej till ? :D Så ska nog dit och fylla på någon dag snart.

I fredes blev det utgång till Crown :D En riktigt lyckad kväll må jag säga. Hade riktigt roligt. Tack för det tjejer ! :D

Aja nu ska jag hoppa in i duschen !
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0